Amsterdam en Diemen

Thuisadministratie

Tobben met je administratie hoeft echt niet. Onze vrijwilliger kan je helpen daar weer greep op te krijgen.

Heb je vragen over je administratie en kom je er zelf niet meer uit? Open je je post niet meer, en heb je overal enveloppen? Heb je schulden of ben je het overzicht kwijt? Neem dan contact op met Humanitas Thuisadministratie.

Bij Thuisadministratie van Humanitas ondersteunen getrainde vrijwilligers je met vragen over jouw administratie en gaan jullie samen aan de slag met je post. Dit kan soms betekenen dat jullie samen een map maken met de allerbelangrijkste post, soms ook dat je samen belt naar instanties om een goed overzicht te maken van je schulden. Er zijn verschillende vragen waarmee we je kunnen helpen.

Humanitas is in Amsterdam en Diemen actief voor mensen met vragen op het gebied van Thuisadministratie. Als je je aanmeldt, komen we graag bij je langs voor een kennismakingsgesprek, waarna een vrijwilliger samen met jou aan de slag gaat met je vraag. We ondersteunen je maximaal een jaar met je administratie.

Thuisadministratie

Inloop "Grip op je Geld"

Je kunt ook zonder afspraak met je vragen binnenlopen bij  "Grip op je Geld".
Klik op het logo voor meer informatie, locaties en openingstijden.

Vrijwilligers gezocht
Vacature Vrijwillige Coördinator Thuisadministratie in diverse stadsdelen

Humanitas afdeling Amsterdam en Diemen zoekt voor Thuisadministratie vrijwillige coördinatoren. Kees is 56, werkloos en opent door alle stress zijn post niet meer. Er verschijnen steeds meer deurwaardersbrieven… Denk jij te weten wat Kees nodig heeft? 

Help je Martine  haar financiële administratie weer op orde te krijgen?

Vacature vrijwilliger Thuisadministratie in diverse stadsdelen van Amsterdam Als vrijwilliger bij Thuisadministratie help je mensen om hun administratie en financiën weer op orde te brengen. 

Bekijk alle vacatures