Thuisadministratie            Den Haag

Financiële of administratieve zaken zijn niet ieders hobby. En door uiteenlopende omstandigheden kun je het overzicht kwijtraken.

Ben je inwoner van Den Haag en je hebt hulp nodig bij het versterken van je financieel-administratieve zelfredzaamheid?

Blijf niet rondtobben, maar laat je helpen. Humanitas Thuisadministratie is er speciaal voor. Een vrijwilliger helpt je je financiële zaken op orde te brengen en op orde te houden. Niet één keer, maar wekelijks. We zetten samen je inkomsten en uitgaven op een rij, gaan na waar je recht op hebt en maken een overzichtelijk huishoudboekje. Daarna kun je zelf je weg vinden in je eigen administratie en financiën. Een hele zorg minder. Bijna iedereen voelt zich na korte tijd enorm geholpen en na langere tijd kunnen mensen vaak weer zelfstandig verder.

Het is belangrijk dat je gemotiveerd bent en bereid èn in staat bent om je in te zetten, zodat je na maximaal een jaar weer zelfstandig verder kunnen.

Thuisadministratie spreekuren
Naast bovenstaande hulp bieden wij ook Thuisadministratie spreekuren. Voor hulp bij het invullen van formulieren, bellen of schrijven naar instanties, lezen van post, ordenen van administratie, aanvragen van kwijtscheldingen, DigiD, Schuldhulpverlening en dergelijke.

woensdag inloop 13:00 - 15:00
vrijdag inloop 13:00 - 15:00
In de schoolvakanties is er geen spreekuur.

Let op! In verband met de zomervakantie is er van 22 juli tot en met 29 augustus geen spreekuur op onze locatie in Het Koorenhuis.

Extra locatie Leyweg 831 Tot en met 29 augustus 2019 kunt u voor uw Thuisadministratie vragen wel terecht op dinsdag en donderdag in onze (tijdelijke) locatie op de Leyweg 831, kijk hier voor alle informatie.

Waar?
Het Koorenhuis
Kamer 2.05
Prinsegracht 27
2512 EW Den Haag

Humanitas: Thuisadministratie

Met spoed gezocht! Twee vrijwillige Coördinatoren.

Lees meer