Haagland

Thuisadministratie Haagland

Financiële of administratieve zaken zijn niet ieders hobby. En door uiteenlopende omstandigheden kun je het overzicht kwijtraken.

Ben je inwoner van Den Haag, Leidschendam-Voorburg of Wassenaar en je hebt hulp nodig bij het versterken van je financieel-administratieve zelfredzaamheid?

Blijf niet rondtobben, maar laat je helpen. Humanitas Thuisadministratie is er speciaal voor. Een vrijwilliger helpt je je financiële zaken op orde te brengen en te houden, totdat je weer controle hebt over je eigen administratie en financiën. We zetten samen je inkomsten en uitgaven op een rij, gaan na waar je recht op hebt en maken een overzichtelijk huishoudboekje. Daarna kun je zelf je weg vinden in je eigen administratie en financiën. Een hele zorg minder. Bijna iedereen voelt zich na korte tijd enorm geholpen en na langere tijd kunnen mensen vaak weer zelfstandig verder.

Het is belangrijk dat je gemotiveerd bent en bereid èn in staat bent om je in te zetten, zodat je na maximaal een jaar weer zelfstandig verder kunnen.

Ik geef me op, en dan?

Je meldt je aan bij het contact hiernaast of via haagland@humanitas.nl. Er volgt een gesprek waarin jullie kennismaken en waarin je vertelt waarbij we jou kunnen helpen. Je kunt er altijd nog over nadenken, of er vanaf zien. Dan ontmoet je jouw maatje. Is er geen klik, dan regelen we een andere vrijwilliger. Na twee maanden vraagt de coördinator aan allebei of de klik er nog steeds is.

Spreekuur

Heb je een enkele administratieve vraag? Dan kun je die bespreken op ons inloopspreekuur.

Gezocht: Vrijwillige Coördinatoren Thuisadministratie

Voor de gemeenten Den Haag, Leidschendam-Voorburg (TA in oprichting) en Wassenaar (TA in oprichting) zoeken wij per direct enthousiaste en betrokken vrijwillige Coördinatoren Thuisadministratie.

Voor meer informatie en aanmelding kun je contact opnemen met Margriet de Vogel, Coördinator Thuisadministratie afdeling Haagland: m.devogel@humanitas.nl