Thuisadministratie            Den Haag

Financiële of administratieve zaken zijn niet ieders hobby. En door uiteenlopende omstandigheden kun je het overzicht kwijtraken.

Ben je inwoner van Den Haag en je hebt hulp nodig bij het versterken van je financieel-administratieve zelfredzaamheid?

Blijf niet rondtobben, maar laat je helpen. Humanitas Thuisadministratie is er speciaal voor. Een vrijwilliger helpt je je financiële zaken op orde te brengen en op orde te houden. Niet één keer, maar wekelijks. We zetten samen je inkomsten en uitgaven op een rij, gaan na waar je recht op hebt en maken een overzichtelijk huishoudboekje. Daarna kun je zelf je weg vinden in je eigen administratie en financiën. Een hele zorg minder. Bijna iedereen voelt zich na korte tijd enorm geholpen en na langere tijd kunnen mensen vaak weer zelfstandig verder.

Het is belangrijk dat je gemotiveerd bent en bereid èn in staat bent om je in te zetten, zodat je na maximaal een jaar weer zelfstandig verder kunnen.

Thuisadministratie spreekuren
Naast bovenstaande hulp bieden wij ook Thuisadministratie spreekuren in het Koorenhuis en op de (tijdelijke) locatie op de Leyweg. Voor hulp bij het invullen van formulieren, bellen of schrijven naar instanties, lezen van post, ordenen van administratie, aanvragen van kwijtscheldingen, DigiD, Schuldhulpverlening en dergelijke.


Het Koorenhuis
Kamer 2.05
Prinsegracht 27
2512 EW Den Haag

woensdag inloop 13:00 - 15:00
vrijdag inloop 13:00 - 15:00

Leyweg 831
naast stadsdeelkantoor Escamp
2545 HA Den Haag

dinsdag inloop 12:00 - 15:00
donderdag inloop 12:00 - 15:00

Let op! In de schoolvakanties is er op beide locatie geen spreekuur.

De eerst volgende schoolvakantie is van 23 december t/m 3 januari 2020.

Humanitas: Thuisadministratie

Met spoed gezocht! Twee vrijwillige Coördinatoren.

Lees meer