Hardenberg Ommen

Zeven nieuwe vrijwilligers

Alle nieuwe vrijwilligers volgden de basistraining Thuisadministratie en e-learning.

Humanitas in Hardenberg-Ommen heeft een speciale dienst om mensen te helpen met geldzaken of administratie: Humanitas Thuisadministratie. Een vrijwilliger helpt met financiële zaken op orde brengen en op orde houden. Niet één keer, maar wekelijks. Humanitas heeft net zeven nieuwe vrijwilligers mogen verwelkomen.

Geldzaken of administratie bijhouden; het is niet voor iedereen even makkelijk. En door omstandigheden kun je ook nog eens het overzicht kwijtraken. Bijvoorbeeld na het overlijden van je partner, bij een scheiding, of wanneer je je baan kwijtraakt.

Thuisadministratie Hardenberg-Ommen is inmiddels zeven nieuwe vrijwilligers rijker. De vrijwilligers volgden allen de basistraining Thuisadministratie en e-learning. Jennien Dijk, van de bestuursdienst Ommen-Hardenberg, deelde onlangs aan elke vrijwilliger het bewijs van deelname van deze scholing uit. Dit deed zij samen met Mirjam Löwik, één van de bestuurders van Humanitas Hardenberg-Ommen.



Voor meer informatie kun je contact opnemen met de coördinator Thuisadministratie Francis  Zoethout via  ta.hardenberg-ommen@humanitas.nl  of je kunt bellen naar  06 35 11 36 91. Ook kun je kijken op www.humanitas.nl/afdeling/hardenberg-ommen/activiteiten/thuisadministratie/

Terug naar het nieuwsoverzicht