Nijmegen en omstreken

Thuisadministratie

Humanitas Thuisadministratie helpt je je financiën en administratie op orde te brengen én te houden.

Financiële of administratieve zaken zijn niet ieders hobby. En door omstandigheden kun je het overzicht kwijtraken. Bijvoorbeeld als je partner overlijdt, of als je gaat scheiden of je baan kwijtraakt. Dan kan het gebeuren dat er schoenendozen vol bankafschriften op je wachten, of dat er rekeningen zijn die je allang had moeten betalen. Blijf niet te lang rondtobben, maar laat je helpen. Humanitas Thuisadministratie is er speciaal voor.

Een vrijwilliger helpt je je financiële zaken op orde te brengen en op orde te houden. Niet één keer, maar wekelijks. We zetten samen je inkomsten en uitgaven op een rij, gaan na waar je recht op hebt en maken een overzichtelijk huishoudboekje. Daarna kun je zelf je weg vinden in je eigen administratie en financiën. Een hele zorg minder. Bijna iedereen voelt zich na korte tijd enorm geholpen en na langere tijd kunnen mensen vaak weer zelfstandig verder.

Belangrijk om te weten:
- je wordt door 'n vaste vrijwilliger van Humanitas begeleid, die bij jou thuis komt. Dus niet steeds wennen aan weer een ander, en geen gereis naar een kantoor of wijkcentrum;
- aan deelname zijn voor jou geen kosten verbonden. Voor jou als deelnemer is de begeleiding gratis.

Contact

Voor informatie of aanmelden (voor hulp of als vrijwilliger) kun je bellen:

Dinsdagmiddag van 14.00-17.00 uur: 06 27 58 05 52.
Of een mailtje sturen naar nijmegen@humanitas.nl.

Humanitas Thuisadministratie

Wil je weten wat Thuisadministratie voor jou kan betekenen? Bekijk dit filmpje eens rustig.