Tynaarlo

Vrijwilligers voor de thuisadministratie gevraagd

Voor de thuisadministratie zijn we op zoek naar vrijwilligers.

Wat doet een vrijwilliger bij de thuisadministratie?

Je bezoekt en helpt inwoners van gemeente Tynaarlo met allerlei administratieve taken. Dit kan eenmalig zijn, maar ook voor een wat langere tijd. Voorbeelden van taken zijn:

  • samen de administratie op orde brengen
  • formulieren invullen
  • kwijtschelding aanvragen

Daarnaast neem je deel aan bijeenkomsten en vergaderingen met andere vrijwilligers (3 รก 4 x per jaar).

Wat vragen we van een vrijwilliger bij de thuisadministratie?

Je moet een goed administratief inzicht hebben. Je biedt hulp aan mensen die door omstandigheden moeite hebben hun persoonlijke administratie op orde te houden, waardoor het belangrijk is om goed met mensen om te kunnen gaan. Indien nodig is er ondersteuning en overleg.

Wil je meer informatie?

Heb je nog vragen, neem gerust contact op met Dirk Burgersdijk. Hij is coordinator van de thuisadministratie en kan je alles vertellen over wat het betekent om thuisadministratie-vrijwilliger te zijn. Zijn contactgegevens en meer informatie over de thuisadministratie vind je hier.

Terug naar het nieuwsoverzicht