Thuisadministratie Utrecht

Vanwege de corona maatregelen passen we de vorm van ‘Thuisadministratie’ tijdelijk aan.
Dit betekent dat het intakegesprek telefonisch (evt. videobellen) plaats zal vinden.
Ook het contact tussen maatjes zal in eerste instantie via skype/videobellen/bellen plaatsvinden.
De bedoeling is dat, zodra dit weer mogelijk is, het contact weer face-to-face zal worden

Humanitas Thuisadministratie begeleidt mensen met betalingsachterstanden en schulden. Ook zijn we er voor mensen die ondersteuning willen bij hun administratie en post.

Heb je hulp nodig bij je administratie en ben je op zoek naar een maatje hiervoor? Je kunt je hier aanmelden als deelnemer bij ons project.

Vrijwilligers van Thuisadministratie helpen onder andere bij het ordenen van administratie en geven uitleg over het indelen van de administratie in een map. Ook ondersteunen zij bij het opstellen van een maandbegroting en andere administratieve zaken.

Interesse om je aan te melden als vrijwilliger? Vul dan het aanmeldformulier in.


Interessante links:

  • Nibud  - Voor meer informatie over financiën van huishoudens.

  • Ugids -  Sociale kaart van de gemeente Utrecht.

  • U-pas - U Pas (een gratis pas voor mensen met een laag inkomen).

'Het mooiste is dat ze orde in de chaos brengt'

Vincent had al 10 jaar financiële problemen. Samen met vrijwilliger Hanny van Humanitas Get a Grip bracht hij zijn geldzaken op orde. En binnenkort is hij schuldenvrij.

//www.youtube-nocookie.com/embed/BPI3zd1R1Lg

Aangemeld, en dan?

In dit filmpje kun je zien welke stappen er volgen als je je aangemeld hebt als vrijwilliger bij Humanitas Utrecht.

//www.youtube-nocookie.com/embed/9pAJ22WUFhA