Zoetermeer

Jaarverslag 2015 Humanitas Zoetermeer

Met trots presenteren wij u ons jaarverslag over 2015. Dit jaarverslag geeft een mooi beeld van het werk dat in 2015 door onze activiteiten Home-Start, Doorstart (Home-Start+), Thuisadministratie, Steun na Scheiding, Steun bij Verlies en Vriendschappelijk Huisbezoek is verricht. Ook stond 2015 in het teken van het 70-jarig bestaan van Humanitas in Nederland. In 2015 hebben wij als Humanitas afdeling in Zoetermeer veel deelnemers ondersteund. Er zijn in het afgelopen jaar 221 deelnemers uitgestroomd. Dit bijvoorbeeld vanwege de afronding van een lotgenotengroep of een succesvol afgesloten begeleidingstraject. Eind 2015 hadden wij 228 deelnemers in portefeuille, die ook in 2016 op onze ondersteuning kunnen rekenen. Wij hebben het jaar 2015 afgesloten met 183 vrijwilligers, waarbij de meeste vrijwilligers werkzaam zijn voor onze activiteiten Thuisadministratie en Vriendschappelijk Huisbezoek. Hierbij danken wij al onze vrijwilligers voor hun inzet en bijdrage in het afgelopen jaar.

In het jaarverslag kunt u meer lezen over de werkzaamheden die zijn verricht door de verschillende activiteiten en de resultaten die zijn geboekt. Het is ook mogelijk het jaarverslag in PDF te downloaden. Wij wensen u veel leesplezier toe. Mocht u naar aanleiding van ons jaarverslag nog vragen hebben of een reactie willen geven, dan kunt u een mailtje sturen naar secretaris@humanitaszoetermeer.nl.

Klik hier om het jaarverslag in PDF te downloaden.