Eindhoven

Thuisadministratie

Humanitas Thuisadministratie helpt je je financiën en administratie op orde te brengen én te houden.

Het op orde houden van je financiën of administratie is niet altijd makkelijk. Door omstandigheden kun je het overzicht kwijtraken. Als je bijvoorbeeld weinig inkomen hebt, gaat scheiden of je baan kwijtraakt. Dan kan het gebeuren dat er dozen vol bankafschriften en rekeningen blijven liggen. Blijf niet te lang rondtobben, maar klop aan bij Humanitas. Een goed getrainde vrijwilliger helpt je je financiën weer op orde te brengen en te houden. Tijdens het wekelijkse bezoek gedurende enkele maanden helpen we je ook je weg te vinden bij instanties en gaan we na waar je recht op hebt. Zodat jij weer controle krijgt en weer zelfstandig verder kunt.

HULP NODIG?
Kun jij wel een steuntje in de rug gebruiken? Of ken je iemand die hulp nodig heeft? Bel dan: 085 044 86 01 of meld je vrijblijvend aan.

VRIJWILLIGER WORDEN?
Lees hier wat het werk als vrijwilliger bij Humanitas Thuisadministratie inhoudt?

Humanitas: Wat we doen

THUISADMINISTRATIE
Administratieve ondersteuning voor mensen uit de omgeving van Eindhoven die dat goed kunnen gebruiken.
Thuisadministratie

Financiën weer op de rit met hulp van Humanitas Thuisadministratie.

Humanitas Eindhoven werkt in de Kempen in nauwe samenwerking met Cordaad Welzijn, GOW Welzijnswerk, Stichting Burgerschuldhulp Waalre en De Vincentius vereniging Geldrop-Mierlo aan de financiële zelfredzaamheid van mensen onder de projectnaam: ‘Thuisadministratie’. Deze samenwerkende organisaties worden actief ondersteund door Rabobank de Kempen. Dit nieuwe initiatief wordt onder andere aangestuurd door coördinator John Vlassak, begonnen als vrijwilliger en nu in dienst bij Humanitas Eindhoven. Lees hier zijn verhaal.